الاثنين، 7 مايو 2012

كلمات أنا وانت ظلمنا الحب
أنا وأنت .. ظلمنا الحب ظلمنا الحب بايدينا
وجنينا عليه .. وجرحناه ما داب حوالينا
ما حدش كان عايز يكون أرحم من .. التاني
ولا يضحي عن .. التاني
وضاع الحب .. ما بين عند قلب وقلب
ضاع الحب .. ودلوقت لا انا بنساه
ولا بتنساه ولا بتلقاه .. أنا وانت
أنا وانت ظلمنا الحب بالغيره وجبنا للظنون سيره
وقطعنا الأمل مرات قصاد الشك والغيره
وكان الحب بينّا كبير صغر لما ابتدينا نغير
وبردت نار وقادت نار وبرضه مشينا في التيار
أنا وانت
أنا وانت .. نسينا نتعاتب ونتصارح
وعز عليك تسيب العند وتسامح
وعز علي أكون البادي واتصالح
وأصبح كل يوم بينا يفوت أصعب من امبارح
نسينا رقة العاشقين قسينا واحنا مش داريين
نسينا ازاي كده نسينا وايه ده اللي جرى لينا
أنا وانت
أنا وأنت اللي كنا زمان أحسن اتنين واحب تنين
وكان أكبر خصام بينا يدوب في يومين يا دوب في يومين
خصامنا ليه النوبه دي زاد وخلّى الخطوه بينَّا بلاد
فرقنا على طريقين وضاع الحب ضاع
وضاع الحب ما بين عند قلب و قلب
ودي الوقت لانا بنساه ولا بتنساه ولا بنلقاه
أنا وانت
....
** إهداء إلى أميرتي أميرة الجنوب  **

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق